sábado, 2 de febrero de 2013

Educació Artística i Estètica

En aquesta entrada he volgut pujar dues fotografies de dos treballs artístics que vaig realitzar a Educació Artística i Estètica. He escollit dues tècniques que hem treballat, una d'elles el traçat i l'altra la tempera. 

El dibuix del traçat, vaig començar a dibuixar l’home assegut a la cadira, però no el vaig finalitzar el mateix dia que el vaig començar, ja que aquest tipus de dibuixos em fan posar un poc nirviosa, perquè en comptes de fixar-me en les línies i deixar de banda la forma que té el dibuix, em fitxo més en que es paregui i això em dificulta estar relaxada i gaudir del que estic fent. 






Treballar amb aquest material, pintura, m’encanta, a més que em relaxar molt i fa que em concentri molt amb lo que estic fent. Pintar amb aquest tipus de material em fa desconnectar de tot el que em rodeja i potser per això m’agrada tant, ja que per a pintar es necessita molta d’atenció i concentració per a fer-ho bé, i a mi aquest tipus de tècnica m’ho fa sentir. 




En definitiva, m’ha agradat molt l’experiència d’aquesta assignatura, ja que he aprés a tenir paciència quan les coses no em surten i sobretot a intentar-ho i que no tot pot sortir tal com tu vols. Penso que tothom hauria de dedicar una estona del seu dia a pintar, ja sigui amb pintura, cera, tinta xina... de la manera que més li agradi i la relaxi, però tots necessitem poder desconnectar de la vida estressant que duem dia a dia. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario