miércoles, 4 de septiembre de 2013

Conclusió

Per a concloure amb l’assignatura de Desenvolupament i Educació Socioemocional en la Primera Infància dir que ja pensava que les emocions eren molt important en les edats primerenques però ara més que mai se que a banda de ser important, també és important treballar-les amb els infants perquè així ells tinguin una millor educació. 



No només m’ha servit per a la meva professió sinó que a jo com a persona també m’ha fet pensar, aquest temes sempre m’han agradat, encara que m’ha faltat més temps i tècniques per com actuar davant situacions delicades, però es clar, que això també s’aprèn amb el temps i amb l’experiència. 

Els tres temes treballats han estat encertats, encara que de les emocions i de família m’hagués agradat endinsar-nos més en el tema perquè hem pareixen temes interessants i importants. 

Referent al bloc opinar que és una eina de molta utilitat però que dona molt de treball. Hi ha que dedicar-li moltes hores perquè aquest sigui presentable, ja que aquest bloc és públic i necessita un poc de serietat, però també fer-lo serveix per aprendre coses noves i perquè tu mateixa reflexionis. 

Quant a les classes presencials dir que han estat molt interessant, les primeres sessió em va costar anar i vaig faltar a algunes, però després em vaig enganxar i m’agradava anar. Els temes a tractar em pareixien interessant, es clar que alguns m’agradaven més que altres però penso que tot el que em treballat ens serveix per a la nostra professió com a docents i també per a la vida diària.


Porque todo en el mundo es bello eternamente, y cada instante tiene su inefable emoción. Rafael Lasso de la Vega

No hay comentarios:

Publicar un comentario