domingo, 1 de septiembre de 2013

Documental "Ser y Tener"

1.L’actitud del mestre 
El mestres té una actitud positiva, ajuda als infants i dedica a cadascun d’ells el temps necessari.

Mentre els infants fan les activitat o una vegada ja las han acabat, el mestre fa una coevaluació dels escrits que han fet perquè ells corregeixin i vegin si esta bé o malament.

El mestre mana treballs als infants i els deixa fent-los, de vegades quan els veu distrets els hi demana com van perquè segueixin fent el que han de fer.

És un mestre molt estricte, però és un bon mestre els fa raonar molt i quan els té que estima els estima.

Al acomiadar-se dels infants per a les vacances d’estiu li dona a tots un peto.


2.El vincle que estableix amb els alumnes.
Té un bon vincle amb tots els infants. Parla amb ells amb un to suau, amb estima.

Té una bona relació amb els infants, les hi conta la seva vida (quant de temps du de mestre i quan li queda per acabar).

3.Com gestiona l’espai i el temps 

Depenent del temps/estació dona les classes al pati o dins, aprofita el dia a dia i les estacions de l'any per treballar amb els infants.

4.El treball quotidià de les emocions.
Els dona un aprovat als infants quan ells li diuen que ja han acabat el treball, amb paraules com molt bé o que bé que o has fet.

Com que és una escola unitària, hi ha infants de diverses edats i els grans ajuden als petits, el mestre els inculca que han d’ajudar als més petits.

Amb la bona relació que té amb els infants també treballa l’aspecte emocional, dient-los que l’any que ve s’anirà.

Un dels pares d’un nen esta malalt i ell parla amb el nen tranquil·lament i l’intenta relaxar, però mai sense llevar-li importància.

Una nena que tenia un problema i no parlava amb ningú, ell parla amb ella i intenta que ho superi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario